Online graad in politieke wetenschappen – wees een succes – breng een verandering aan

Na het succesvol afronden van een online graad in politieke wetenschappen aan een geaccrediteerde universiteit of school, zien majors in de politieke wetenschappen wereldgebeurtenissen vanuit verschillende perspectieven. Er zijn mensen die deze graad volgen in de hoop een politieke of ambtelijke carrière te starten. Er zijn echter verschillende andere carrièremogelijkheden.

Je kunt een middelbare schoolleraar, universiteitsprofessor, campagneleider, wetgevende hulp, agentschapsspecialist, staatswetgever, officier van justitie, wetgevende advocaat, adviseur, lobbyist, perssecretaris of zelfs een rechter zijn. Met deze baanopties is het salaris en de voordelen die u kunt ontvangen zeker meer dan voldoende.

Aangezien de meeste kiezers meestal op het juiste moment beslissen, leren politicologiestudenten hoe ze naar de context moeten kijken, vooral over verschillende regeringen die hebben gefaald of gedijen in hun sociale agenda. Studenten Politicologie concentreren zich op specifieke gebieden van de politiek, zoals internationale betrekkingen of de lokale overheid.

Het is een triest feit dat er politici zijn die de kleine tot grote problemen waarmee hun kiezers worden geconfronteerd niet echt begrijpen. Om dit op te lossen, vertrouwen ze op een team van deskundige consultants en analisten die hiaten voor hun verkiezingsplatforms kunnen opvullen. Met kennis van deze specialisaties kunnen studenten een track record van onderzoek opbouwen. Deze kunnen ze later gebruiken om expertise op te doen op de door hen gekozen gebieden.

Of het nu gaat om een ​​on-campus of online opleiding politieke wetenschappen, de meeste universiteiten en hogescholen moedigen hun studenten aan om deel te nemen aan hun specifieke afdeling. Ze eisen dat hun studenten korte certificaatprogramma’s voltooien of zich via een doctoraat in hun gekozen specialiteit inzetten voor een levenslange carrière. Er zijn verschillende opleidingen politieke wetenschappen waaruit je kunt kiezen, afhankelijk van je opleidingsniveau en achtergrond.

Als je een werkende professional of een student bent en je bent niet in staat geweest om je bachelordiploma Politicologie te behalen, dan heb je nog steeds een kans om je vaardigheden te verbeteren via een online certificaatprogramma of via een associate’s degree. Met een certificaatprogramma kunt u cruciale vaardigheden opbouwen op bepaalde specialistische gebieden. Werkende professionals kunnen deze certificaatprogramma’s gebruiken om aanvullende expertise te bieden, zodat ze in aanmerking kunnen komen voor loopbaanverplaatsingen of promoties.

Is moed in de politiek nog steeds belangrijk in Amerika?

Er zijn talloze gelegenheden gedurende de hele politieke carrière, die de gelegenheid bieden om indruk te maken op een cynisch publiek, om diep in de repository van slechte wil van het publiek te reiken, speciaal gereserveerd voor een beroep dat weinigen begrijpen of zich ermee kunnen identificeren. Als we daarom de kans krijgen om enige vorm van inspiratie te tonen, blijft het een verantwoordelijkheid om dat te doen. Daartoe lijkt het erop dat zowel het publiek als de trouwe partijen vaak volledig teleurgesteld zijn.

Om onduidelijke redenen, met weinig aandacht voor inhoud, tarten politici soms logica en voor de hand liggende door op een manier te handelen die in strijd is met de rede of een gezond oordeel. De beloning voor de velen die veel geven om de integriteit van onze vertegenwoordigers en partij, en bij uitbreiding de burgers van het gerespecteerde land, is niet de hoop dat onze leiders gewoon handelen (dat is in feite onze minimale verwachting), eerder de echte beloning , hoewel vluchtig, is dat onze leiders handelen in overeenstemming met onze hoge verwachtingen. De ultieme beloning is daarom een ​​leider die ver boven verwachting, ver boven eenvoudige integriteit en ver boven valse moed staat.

Enkele jaren geleden maakte ik kennis met een boek dat buitengewone voorbeelden van politieke en morele moed presenteerde, en dat mijn geloof in politiek en democratie heeft geleid tijdens mijn betrokkenheid op partijniveau. Ik blader vaak door de versleten pagina’s wanneer ik wordt blootgesteld aan week of onverdiend politiek leiderschap. Het is niet verrassend dat de gebeurtenissen in Amerika (en soms in Canada) in het afgelopen jaar een herziening van het hele boek hebben veroorzaakt, van voor naar achter. Ik wou dat ik in zulke turbulente tijden een kopie kon sturen naar al onze politieke leiders, inclusief partijleden, om iedereen eraan te herinneren waarom we ons inzetten voor een specifieke politieke filosofie en waarom we, eenmaal gekozen om te regeren, consequent onze moraal moeten meten kompas en vooruitgang tegen deze principes.

Om mijn betoog kracht bij te zetten, zou ik aan al onze leiders respectvol het idee willen voorleggen dat “wij-het-volk” uitzonderlijke morele en politieke moed van elk van hen verwachten. We moeten het idee versterken dat de kracht van een politieke organisatie binnen haar vrijwilligers, structuur en bestuur blijft tot aan de gekozen leden, en niet andersom. Ik zou ‘onze’ verwachtingen van moed introduceren, zoals gepresenteerd in het boekje dat ik zo lang geleden las, dat zo voortreffelijk de betekenis uitdrukt van politieke moed die een senator beschreef in zijn lofrede van 1866, uitgesproken na de dood van een collega;

Religie, politiek en presidentsverkiezingen – 2012

Zoals de titel aangeeft, gaat dit stuk over religie, politiek en de aanstaande presidentsverkiezingen 2012. Historisch gezien is er in Amerika een scheiding tussen ‘kerk en staat’; wat betekent dat religie / spiritualiteit over het algemeen buiten de verkiezingen en het bestuur wordt gehouden. In Europa, waar de meeste kolonisten vandaan kwamen, beïnvloedde de macht van de kerk (katholiek, protestant) vaak het leven van mensen door middel van verschillende vorsten. Volgens de meeste kolonisten werd aangenomen dat dit een negatieve, vaak dodelijke invloed was (The Inquisition) en wilde daarom dat deze macht teniet werd gedaan in de Nieuwe Wereld.

In dit artikel bespreken we: het effect van ‘lagere zelf’-politiek; de invloed van de religie van het kapitalisme op de huidige verkiezingen; hoe geld in het algemeen het politieke proces leidt; moraliteit en politiek; en hoe angst en beloning wordt gebruikt in verkiezingscampagnes.

Lagere zelfpolitiek

In november zullen wij in Amerika onze president kiezen die de komende vier jaar zal dienen. Op dit moment in de race lijkt het erop dat Willard Mitt Romney (Republikein) Barack Obama (Democraat) de zittende zal uitdagen.

Momenteel zitten we midden in politieke advertenties, campagnefinancieringsevenementen, positionering door verschillende kandidaten en hun supporters door het prestatierecord van hun tegenstander aan te vallen. De meeste van deze aanvallen zijn gericht op vermeende mislukkingen van een tegenstander of eerdere afstemming op controversiële kwesties (abortus, homorechten). Het is een smerige (lagere zelf) politiek en zo is het nu al jaren. Vaak wijzen verkiezingsadvertenties op het falen of de vermeende verkeerde voorstelling van de tegenstander in hun advertenties. Vaak, op een niet erg verfijnde manier, dagen deze advertenties de geloofwaardigheid van hun tegenstander uit en bieden ze hun kijk op de onjuistheden van de tegenstander.

 

Mr. Romney wordt aangevallen vanwege zijn reputatie als zakenman bij het creëren van banen en voormalig gouverneur van de staat Massachusetts; Mr. Romney is een multi-miljonair en mensen die hun baan verloren door Romney-beslissingen worden getoond aan de kant van Obama. Ze spelen in op de angst van mensen en dringen erop aan om niet voor Romney te stemmen en dat hij zijn verslag over deze kwestie verkeerd voorstelt. Evenzo wijst het Romney-volk op het falen van president Obama om de economie en de staatsschuld om te keren. Opnieuw spelen voor de angst van de kiezer en lagere behoeften.

Religie van het kapitalisme

Tegenwoordig draait de politiek in Amerika vooral om geld; met zijn religie van het kapitalisme. Hier in het land van de vrije; vooral geldregels en sociale agenda’s komen meestal op de tweede plaats. Een manier om religie te definiëren is als een reeks overtuigingen gebaseerd op een hoger principe of godheid. In het geval van het kapitalisme is er een heel geloofssysteem dat bevordert dat voortdurende economische groei een zeer goede zaak is en deze groei wordt afgemeten aan hoeveel geld beschikbaar is (bruto nationaal product).

Ook is de mantra van Corporate America al decennia lang: hoeveel geld kunnen we verdienen en dit is de manier waarop succes wordt gemeten. Het maakt eigenlijk niet zoveel uit of een product door de jaren heen mensen ziek maakt, het milieu vervuilt of middelen steelt uit het buitenland. Waar het op neerkomt, is hoeveel geld er binnenkomt, dit zijn de criteria voor succes of mislukking. Mede daardoor worstelen we met kwesties als de opwarming van de aarde, obesitas en Amerika’s afhankelijkheid van geneesmiddelen voor de gezondheid.

Gelukkig begint deze bijzondere focus op winst te veranderen en nu kijken sommige bedrijven ook naar hun rol om een ​​goede buur te zijn.

Als je het de meeste Amerikanen vraagt, zullen ze zeggen dat de belangrijkste uitdaging voor de volgende president onze economie is en meer banen beschikbaar maakt. Ja, mensen moeten eten en een baan hebben om geld te verdienen is erg belangrijk; daarnaast is er zelden discussie over de kwaliteit van het leven van mensen en hoe betere mensen kunnen worden gemaakt die onze huidige maatschappelijke problemen zullen helpen oplossen.

In Washington DC is er een geweldig lobbysysteem waar betaalde lobbyisten van verschillende belangengroepen en grote bedrijven politici beïnvloeden om namens hen beslissingen te nemen. Onlangs werd in een nieuwsbericht opgemerkt dat de 3 grootste bijdragers aan politieke herverkiezingscampagnes de financiële industrie, de olie-industrie en de gezondheidsindustrie waren. Dit rapport ging verder met te zeggen: geen wonder dat veel recente politieke besluiten ten gunste van deze grote belangen zijn geschoven.